ד"ר ענבל ריבלין התמנתה למנהלת החדשה של מוזיאון הכט. לד"ר ריבלין דוקטורט מהאוניברסיטה מהחוג לגיאוגרפיה ולימודי סביבה, כשבתפקידה הקודם היא כיהנה כראש מנהלת 2030 של עיריית חיפה. "אנחנו שמחים על הצטרפותה של ד"ר ריבלין למשפחת האוניברסיטה. למוזיאון הכט תפקיד משמעותי בחיבור של האוניברסיטה למרקם הקהילתי של חיפה והצפון. בקרוב נסיים את הקמת האגפים החדשים של המוזיאון, גן הפסלים ומוזיאון הייקים שהגיעו אלינו מתפן, מה שיהפוך את המוזיאון למשמעותי ומיוחד עוד יותר ולכן אנחנו בוטחים שהניסיון של ענבל בהקמת פרויקטים שמערבים את התושבים הוא חשוב כל כך", אמר נשיא האוניברסיטה פרופ' רון רובין.

"מוזיאון הכט הוא פנינת תרבות המוכרת כבר כיום לכל חובבי התרבות, האמנות והארכיאולוגיה בחיפה ובצפון, והמשימה שלנו היא להפוך אותו למזמין ומרתק עוד יותר ולמוכר לא רק בישראל אלא בעולם כולו. כאשר האגפים החדשים יושלמו, מוזיאון הכט יהיה אחד המוזיאונים הגדולים והמרתקים במדינת ישראל ומקור גאווה לאוניברסיטה ולעיר חיפה", אמרה ד"ר ריבלין.

ד"ר ריבלין היא עורכת דין ובעלת תואר ד"ר בנושא "עירוניות חכמה בתפישת התושב". כאמור, בתפקידה האחרון הקימה וכיהנה בראש מנהלת 2030 – היחידה האסטרטגית של עיריית חיפה, שם הייתה אחראית על התכנון האסטרטגי של העיר בתחומי התחדשות עירונית, עסקים, כלכלה אורבנית, כלכלה כחולה ועוד. בזכות ניסיונה רב השנים במגזר הציבורי והפרטי, היא כיהנה כדירקטורית במוסדות רבים, בין היתר בחברה הכלכלית של חיפה, חברת פארק מדעי החיים, חממת הסטארטאפים היי סנטר ועוד.  

מוזיאון הכט של האוניברסיטה הוא מוזיאון לאמנות וארכיאולוגיה. בתחום האמנות הוא מציג את אוסף האמנות של משפחת הכט, הכולל פריטי אמנים מזרמים שונים, עם דגש על הזרם האימפרסיוניסטי הכולל בין היתר עבודות של ואן-גוך, מודליאני, מונה ועוד. באגף האמנות של המוזיאון יש ביטוי רב לאמנות יהודית, והוא כולל את אוסף אוסקר גז, המציג עבודות של אמנים יהודיים שנספו בשואה, אוסף של תמונות של אמנים יהודים מאסכולת פריז ועוד.

אגף הארכיאולוגיה מציג פריטי ארכיאולוגיה מציגים את ההיסטוריה של ארץ ישראל בתקופות הקודמות והיא כוללת תצוגה של המרד הגדול, תצוגה של ממצאים של התרבות הפיניקית בארץ ישראל בתקופה המקרא וגולת הכותרת של המוזיאון, הספינה העתיקה ממעגן מיכאל.

לפני כשנה קיבלה האוניברסיטה כ-30 מהפסלים האייקונים ביותר מגן הפסלים של תפן, המייצגים את האמנות הסביבתית החשובה ביותר של מדינת ישראל ואת תכולת מוזיאון הייקים, המציג את התרבות וההיסטוריה של יהדות גרמניה. גן הפסלים ומוזיאון הייקים יהפכו כעת לשני אגפים נוספים של המוזיאון ויהפכו אותו לאחד הגדולים והמגוונים בישראל.