האוניברסיטה העניקה תואר ד"ר לפילוסופיה לשם כבוד לבעלי דלתא גליל תעשיות איזיק דאבח, במסגרת אירועי חבר הנאמנים ה- 49 של האוניברסיטה. התואר הוענק למר דאבח בהוקרה על חזונו, הרואה בהשקעה בהשכלה הגבוהה מנוף חיוני לצמיחתה ולשגשוגה של החברה הישראלית ועל תמיכתו הנדיבה לאורך השנים בסטודנטים בני העדה האתיופית הלומדים באוניברסיטה. "זה כבוד גדול עבורי לקבל את תואר הכבוד. בדומה לאוניברסיטה, גם דלתא גליל מושתת על חזון של אחדות וגיוון", אמר דאבח.

נשיא האוניברסיטה פרופ' רון רובין אמר בטקס כי התואר מוענק למר דאבח על תובנותיו הייחודיות ועל כישוריו יוצאי הדופן, המתממשים בהצלחתו הבינלאומית של הגוף העסקי אותו הוא מוביל. ועל חזונו, הרואה בהשקעה בהשכלה הגבוהה מנוף חיוני לצמיחתה ולשגשוגה של החברה הישראלית ושל האנושות כולה. "מאוד מרגש אותי לראות אתכם כאן", אמר דאבח לעשרות הסטודנטים, בני העדה האתיופית שהשתתפו באירוע. "אני מאחל לכל אחד ואחת מכם שבזכות המאמצים הגדולים שאתם משקיעים, תדעו הצלחות גדולות בעתיד".

בטקס המרגש נכחו בין היתר בני משפחתו של איזיק, הרב שלמה משה עמאר, הרב הראשי של ירושלים; יו"ר ומייסד חברת Babcom עימאד תלחמי; נועם לאוטמן; בכירי חברת דלתא גליל ועוד.

 

5.8.21