לימודי תואר שני במשפטים

משך הלימודים: תוכנית ללא תיזה – שנה קלנדרית, מסלול עם תיזה – שלוש שנים | סטטוס הרשמה: נפתח להרשמה לסמסטר א' תשפ"ה, ב- 11.02.2024 |
אתר החוג
 

law faculty

התכניות בפקולטה מחויבות לקידום, להעמקה ולהצמחת תובנות ביקורתיות וידע משפטי של מוסמכיהם/ן, והצבתם/ן בשורה הראשונה של משפטנים/ות בישראל. התכניות מעניקות היכרות מעמיקה עם מורכבויות המשפט בעולם המודרני תוך ניצול מסגרות לימוד ייעודיות ומאתגרות. התכניות משקפות את התפיסה הרב-תחומית המאפיינת את הפקולטה. הדבר מתבטא בשני מישורים: בתוכן של מקצועות רבים הנוגעים לנושאים כגון פוליטיקה, סוציולוגיה, כלכלה, פסיכולוגיה, רפואה ועוד; ובמתן אפשרות בחירה בקורסים הנלמדים בחוגים אחרים של אוניברסיטת חיפה. לסטודנטים/יות הלומדים תואר שני במשפטים ישנה אפשרות בחירה בין תוכנית תואר שני כללית לבין תכניות עם התמחות בתחום מסויים המצוי בחזית הפרקטיקה והמחקר המשפטיים. כמו כן, יכולים סטודנטים/יות העומדים/ות בתנאי הקבלה להתקבל למסלול לכתיבת תיזה בכל התכניות.

תואר שני במשפטים ללא משפטנים מציע תכנית המוסמך בלימודי משפט (M.A.) לבוגרי/ות תואר ראשון שאינם/ן משפטנים/ות, אשר נועדה להעניק השכלה ברמת תואר שני המבוססת על משפטים כתחום ידע ומכוונת להעמיק ולהרחיב את ההשכלה שרכשו הסטודנטים/יות בתואר הראשון, תוך זיקה לנסיון עבודתם בשוק התעסוקה. ייחודה מתבטא בנגישותה לקהל יעד רחב עם זיקה הן למגזר האקדמי והן למגזר אזרחי- ציבורי. יוצע מגוון רחב של קורסים מתחומי המשפט המינהלי, המשפט הפלילי, דיני עבודה, דיני נזיקין, דיני משפחה, תיאוריה משפטית, משפט וחברה ועוד.

ללמוד בראש שקט! מלגות ייחודיות באוניברסיטת חיפה 

 אנחנו רוצים להפנות את תשומת ליבך לשתי מלגות ייחודיות לאוניברסיטת חיפה: 

מלגת אהבת עולם המעניקה 2,000$ לכל שנת לימודים 
מלגת ג'ויס לנשים גם היא בסך 2,000$ לשנה 

 אוניברסיטת חיפה מציעה מגוון מלגות המפורטות כאן >> 

לקראת לימודי תואר שני במשפטים (LL.M) –  בוגר תואר ראשון במשפטים ( LL.B). – בממוצע ציונים 80 לפחות

דרישות נוספות כמפורט באתר הפקולטה

תנאי הקבלה לתכנית תואר שני במשפטים ללא משפטנים מופיעים באתר הפקולטה למשפטים

אפשרויות תעסוקה בסיום לימודי תואר שני במשפטים (LL.M): עריכת דין ומשפטנות במגזר הפרטי, הציבורי ובתעשייה, הוראה ומחקר באקדמיה.